━━ Hoe werken wij? ━━

De Stichting Sociaal Fonds KM werkt altijd via professionele hulpverleners die gerelateerd zijn aan de actief dienende militair/burgermedewerker, de veteraan, de post-actieve militair en zijn/haar relaties.

Als u specifieke vragen of hulp nodig heeft waarbij de Stichting u zou kunnen helpen, neemt u dan contact op met de maatschappelijk werker van respectievelijk DC-BMW (actief dienende militair/burgermedewerker), het Landelijk Zorgsysteem Veteranen (LZV) (veteranen) of uw gemeente (post-actieve militair). Zij zullen dan namens u met de stichting in contact treden.

Bent u militair/post-actief/burgermedewerker maar behoort u niet tot de Koninklijke Marine dan kunt u via onderstaande link zien waar u met uw hulpvraag terecht kunt :

Post-actieve militair/relatie:
Gemeente (waar u staat ingeschreven)

Veteranen:
Info@veteranenloket.nl